ZESPÓŁ

Przedszkole Empatia > ZESPÓŁ

Alternatywny Punkt Przedszkolny Empatia

  Agata Marjańska

Pedagożka z ponad 15 letnim doświadczeniem w pracy z dziećmi i młodzieżą, tutor, dynamiczna organizatorka. Pierwsze doświadczenia zdobywała, jako wychowawczyni i kierowniczka obozów, następnie pełniła funkcję asystentki rodziny, coacha i pracowniczki socjalnej w Miejskim Ośrodku Pomocy Rodzinie w Gdańsku. Posiada doświadczenie, jako społeczna kurator sądowa w Sądzie Rodzinnym w Gdańsku. Od 6 lat związana z alternatywną edukacją, współtworzyła jedno z pierwszych takich miejsc na mapie Trójmiasta – Niepubliczną Szkołę Podstawową i Liceum Thinking Zone w Gdańsku, gdzie pełniła rolę pedagożki, wychowawczyni, tutora, dyrektorki szkoły. Prywatnie mama dwóch świetnych chłopaków, która uwielbia spędzać czas wolny na łonie natury, jeździć na rowerze, nartach, chodzić po górach.

Filip Jagodziński

Współzałożyciel Empatii. Absolwent gdańskiej Akademii Wychowania Fizycznego i Sportu. Pedagog, nauczyciel wychowania fizycznego z uprawnieniami do prowadzenia zajęć korekcyjnych postawy, technik masażysta, trener osobisty, trener tenisa. Posiada 18 letnie doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą, wieloletni opiekun na obozach sportowych organizowanych przez TenisZone i Aliceswim. Prywatnie tata trójki dzieci, miłośnik sportu, gotowania i muzyki.

Magdalena Rutkowska

Neurologopedka, nauczycielka wychowania przedszkolnego, nauczycielka Montessori. W życiu zawodowym podąża za sobą, podobnie jak w pracy podąża za dziećmi. Pracowała jako logopedka i neurologopedka w poradni przyszpitalnej i szpitalu. Ma doświadczenie w pracy  z dziećmi z wadami wymowy i trudnościami w uczeniu się, zarówno w normie intelektualnej jak i deficytami rozwojowymi. Pracowała również z dorosłymi po udarach, operacjach mózgowo-czaszkowych, jak i osobami laryngektomowanymi. Założyła Koło Osób Laryngektomowanych.
Metoda Montessori zafascynowała ją, gdyż pozwala stworzyć harmonię, przyjazne i wspierające otoczenie, w którym dziecko może wszechstronnie się rozwijać. Nauczyciel jest przewodnikiem dla dziecka, który uczy dziecko szacunku i wzajemnego zaufania. Najwięcej satysfakcji i radości daje jej obserwacja dzieci i ich postępów w swobodnej pracy własnej, jak i odkrywania nowych umiejętności i talentów. Uwielbia dzieci za ich nieograniczoną wyobraźnię i wytrwałość w dążeniu do celu. To połączenie logopedii  i pedagogiki Montessori daje jej satysfakcję zawodową i ogromną radość z wykonywanej pracy. Bliska Jej  jest praca z dziećmi ze spektrum autyzmu. Stara się podążać za tymi dziećmi i jednocześnie wyrównywać ich szanse rozwojowe.
Prywatnie jest żoną i mamą dwójki cudownych chłopców-Leona 13 lat i Felka -5 lata. Chłopcy wychowywani są w duchu pedagogiki Montessori.
Podróże, praca z dzieckiem i fotografia to jej zamiłowania, które uczą  cierpliwości, kreatywności i całościowego patrzenia na świat

Marta Jagodzińska

Psycholożka (absolwentka sopockiego uniwersytetu SWPS) , pedagożka, psychoterapeutka dzieci, młodzieży i rodzin, terapeutka EMDR, wykładowczyni akademicka, współzałożycielka Empatii. Od lat szkoli nauczycieli i specjalistów pracujących z dziećmi. Od niedawna współtworzy projekt Emocjonalia.pl Najwięcej radości odnajduje w podążaniu za dziećmi i wspieraniu ich w odkrywaniu świata emocji. W Empatii dba o rozwój psychospołeczny dzieci. Prywatnie entuzjastka gór i biegania. Uwielbia taniec, kawę i podróże.

Bartosz Hryniewiecki

Pochodzi z województwa lubuskiego,  gdzie się wychował i pokochał kontakt z naturą. Każdego lata z pomocą rodziców i babci odkrywał coraz więcej lasów i jezior. W dorosłym życiu zajmował się stolarstwem, był  instruktorem w parku linowym, gdzie podstawowym zadaniem było dbanie o bezpieczeństwo i wsparcie w trudnych sytuacjach. Przez ostatnich kilka lat zgłębiał tajniki ogrodnictwa, permakultury, adaptacji do zmian klimatu oraz psychologii. Ten czas sprawił, że obecnie ma potrzebę uwrażliwiać innych, szczególnie dzieci, na przyrodę. Potrafi budować głęboki i szczere relacje z dziećmi i obserwować ich rozwój. Jest komunikatywny, ma zdolności manualne, które kreatywnie wykorzystuje. Lubi organizować gry terenowe i spędzać czas w towarzystwie lasu

Martyna Rogowska

Jest w trakcie studiów magisterskich z psychologii na Uniwersytecie SWPS, gdzie będzie chciała wybrać specjalność ze wspomagania rozwoju, aby móc współpracować z dziećmi jako psycholożka. Uczęszczała do klasy dwujęzycznej w liceum, gdzie zdobyła umiejętność porozumiewania się językiem angielskim na poziomie C1/C2, a przez ostatnie dwa lata prowadziła oraz wciąż prowadzi zajęcia z angielskiego dla dzieci i młodzieży w formie korepetycji indywidualnych. W wolnym czasie zajmuje się tworzeniem biżuterii, chodzeniem na spacery z psem i udzielaniem się w wolontariatach. Prowadzi również warsztaty ekologiczne oraz zero waste dla grup, ponieważ jest to dla niej bliski temat.

Niepubliczne Przedszkole Empatia

Małgorzata Nadolna
Pedagożka z wieloletnim doświadczeniem w pracy z małymi dziećmi. Przez dłuższy czas pracowała z przedszkolakami z niepełnosprawnością intelektualną , głównie ze spektrum autyzmu. Aktualnie w trakcie specjalizacji z terapii pedagogicznej z elementami arteterapii.
Prywatnie mama dwójki wspaniałych dzieci. Miłośniczka zwierząt, spędzania wolnego czasu na łonie natury, górskich wypraw i leśnych wędrówek.
Anatola Smuk-Wolak
Studentka pedagogiki specjalnej ze specjalizacją edukacja i terapia uczniów ze spektrum autyzmu na Uniwersytecie Gdańskim. Doświadczenie w pracy z dziećmi zdobyła poprzez wieloletnią pracę jako opiekunka, wychowawca obozowy, a także dzięki odbytym praktykom w placówkach szkolnych i przedszkolnych. Prywatnie miłośniczka musicali, roślin i gadów. Wolny czas lubi spędzać w naturze i ucząc się nowych rzeczy.